Masz pytania?
Jesteśmy do dyspozycji:

Centrum pomocy
Twojajurata.pl

Apartament możesz zarezerwować w kilku prostych krokach:

  • W pierwszej kolejności wybierz interesujący Cię apartament z listy dostępnej na stronie „OBIEKTY”. Możesz użyć opcji filtrowania aby wybrać ważne dla Ciebie parametry.
  • Następnie sprawdź, czy wybrany apartament jest dostępny w interesującym Cię terminie; w tym celu  skorzystaj z kalendarza na stronie rezerwacji wybierając datę przyjazdu i datę wyjazdu (daty dostępne oznaczone są kolorem zielonym); zaznacz także opcje dodatkowe i kliknij przycisk „Rezerwuj”.
  • Po kliknięciu przycisku „Rezerwuj” zostanie wyświetlone podsumowanie. Tutaj możesz sprawdzić czy wybrałeś odpowiedni obiekt i daty. Możesz wprowadzić także kupon rabatowy.
  • Po przejściu do kasy poprosimy Cię o uzupełnienie danych bilingowych. Wprowadź wszystkie dane formularza rezerwacji (dane osobowe, dane kontaktowe); 
  • Zaakceptuj wymagane zgody i przejdź do płatności. Na tym etapie zostaniesz przekierowany do wybranej metody płatności.
  • Po otrzymaniu płatności umowa zostanie zawarta, a Twoja rezerwacja będzie  zagwarantowana.
  • O zawarciu umowy poinformujemy Cię stosowną wiadomością e-mail ze szczegółami rezerwacji. 

Akceptujemy płatności online za pośrednictwem zewnętrznych operatorów (PayU). Płatności elektronicznych możesz dokonać wszystkimi  popularnymi kartami kredytowymi lub przelewem błyskawicznym. Za płatność za pośrednictwem operatora zewnętrznego może zostać naliczona dodatkowa opłata, o której poinformujemy Cię przed dokonaniem płatności.

Możesz także zapłacić przelewem tradycyjnym, bez dodatkowych opłat.*

Jeżeli podczas rezerwacji dokonasz zapłaty tylko opłaty rezerwacyjnej, pozostałą część możesz zapłacić:

  • kartą kredytową na miejscu; 
  • przelewem przed przyjazdem, na numer rachunku bankowego wskazany w potwierdzeniu rezerwacji;

 

*) Opłaty są przyjmowane w PLN.

  • W przypadku dokonywania płatności transgranicznych w walutach innych niż PLN, zostanie naliczona opłata serwisowa za przyjęcie przelewu zagranicznego, w wysokości 45 zł.;
  • Jeżeli w wyniku różnic kursowych powstanie niedopłata lub nadpłata, różnica podlega rozliczeniu wraz z płatnością końcową lub do 14 dni od zakończenia pobytu.

Oczywiście.

Płatności końcowej, a nawet za cały pobyt (rezerwacje „z drogi”) możesz dokonać kartą kredytową lub kartą debetową, którą posługujesz się na codzień.

Akceptujemy płatności bezgotówkowe w chwili zakwaterowania, na miejscu, w lokalu (terminale mobilne). 

Akceptujemy Wszystkie karty kredytowe dostępne na rynku, w tym: American Express oraz Diners Club.

Możesz zapłacić także Blikiem.

Rozliczenia gotówkowe za pobyt są przez nas akceptowane wyłącznie w sytuacji, kiedy inna forma płatności nie będzie możliwa z uwagi na zbyt krótki czas pomiędzy rezerwacją, a terminem rozpoczęcia pobytu, który uniemożliwiłby realizację przelewu online lub zaksięgowanie środków na naszym rachunku, przed przyjazdem. 

Nie jest możliwe rozliczenie pobytu w gotówce, jeżeli wartość rezerwacji przekracza 15.000 zł. a Najemcą jest przedsiębiorca. W takim wypadku zapłata za pobyt może nastąpić wyłącznie przelewem. 

Przy dokonywaniu rezerwacji wymagane jest wykonanie przelewu lub użycie karty kredytowej w celu wniesienia opłaty rezerwacyjnej. 

Płatność końcowa może być dokonana gotówką na miejscu tylko w wyjątkowych sytuacjach, ale zachęcamy do rozliczeń elektronicznych.

W gotówce rozliczane są podatki miejscowe (tzw. opłata klimatyczna) i ewentualne opcje dodatkowe (Service On Demand) zgłaszane u Rezydenta.

Możesz wybrać, czy chcesz zapłacić w dwu ratach, czy opłacić cały pobyt z góry wybierając odpowiednią opcję podczas rezerwacji.  

Podczas rezerwacji wymagamy wyłącznie opłaty rezerwacyjnej, w wysokości 30-50% wartości pobytu.

Wysokość wymaganej opłaty rezerwacyjnej jest określona podczas procesu rezerwacji danego apartamentu. 

Cały proces rezerwacji apartamentu wakacyjnego trwa kilka minut. 

Wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem naszego serwisu.

Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz natychmiast po dokonaniu płatności online, pod warunkiem pozytywnego wyniku transakcji.

Cały proces trwa zazwyczaj kilka kilka minut, ale może zdarzyć się, że weryfikacja płatności zajmie 2-3 dni robocze. Dzieje się tak w przypadku płatności PayPal lub przelewem tradycyjnym i jest to niezależne od nas. 

 

Doba hotelowa to czas, w którym można korzystać z naszych apartamentów wakacyjnych.

Oznacza ona godziny, w jakich możliwe jest zakwaterowanie w lokalu, oraz kiedy konieczne jest opuszczenie apartamentu.

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 i trwa do do godziny 10.00 dnia następnego.

Zakwaterowanie jest możliwe od godziny 16.00 do 22.00 (bez dopłat)

Możliwe jest zameldowanie w niestandardowych godzinach, tj. między 22.00 a 24.00, za dopłatą w wysokości 50 zł. (Opcję taką należy zgłosić na etapie dokonywania rezerwacji apartamentu). Zakwaterowanie po godzinie 24.00 jest niemożliwe. 

Apartament należy opuścić w godzinach 7.00 – 10.00.  

Możliwe jest wymeldowanie w  po godzinie 10.00, nie później niż o godzinie 12.00, za dodatkową opłatą w wysokości 80 zł  (Opcję taką należy zgłosić na etapie dokonywania rezerwacji apartamentu lub u Rezydenta).

Opuszczenie lokalu o wskazanej godzinie jest niezbędne z uwagi na konieczność przygotowania apartamentu na przybcie kolejnych Gości. 

Do zawarcia umowy najmu dochodzi w chwili zaksięgowania na naszym koncie Twojej opłaty rezerwacyjnej. O tym fakcie poinformujemy Cię odrębną wiadomością. 

Rezerwacja zostanie anulowana bezpłatnie, w przypadku nie dokonania płatności przy rezerwacji online lub w przypadku braku wniesienia opłaty rezerwacyjnej w terminie wskazanym w rezerwacji (48 godziny). Wniesienie opłaty rezerwacyjnej oznacza zawarcie umowy najmu. Od tej chwili odstąpienie od umowy wiąże się z utratą wpłaconych środków do wysokości 50% wartości pobytu.

Termin przyjazdu można zmienić, pod warunkiem dostępności apartamentu w innym terminie. W tym celu należy uzgodnić z nami szczegóły dotyczące zmiany. Jeżeli zmiana będzie możliwa, nie pobierzemy żadnych dodatkowych opłat, chyba że w związku ze zmianą terminu wydłuży się Twój czas pobytu. Skrócenie terminu jest możliwe w każdej chwili, natomiast nie wpływa na obniżenie ceny, jeżeli nastąpi po zawarciu umowy najmu.

Oczywiście. Jeżeli planujesz pobyt długoterminowy (powyżej 14 dni), możliwe będzie obniżenie ceny. 

Aby uzyskać rabat napisz do nas lub zadzwoń, a przygotujemy dla Ciebie ofertę indywidualną.

Naszym klientom oferujemy możliwość zamówienia usług dodatkowych (tzw. Service On Demand), dzięki którym pobyt w naszych apartamentach może być jeszcze bardziej komfortowy.

Oferujemy liczne udogodnienia podczas wakacji, takie jak wynajęcie wózka czy łóżeczka dla dziecka, przechowanie bagażu, transport ze stacji PKP i wiele innych.

Pełna lista dodatków jest dostępna tutaj.

Oby skorzystać z Service On Demand należy wybrać odpowiednie opcje podczas składania rezerwacji lub na miejscu u Rezydenta.

 

Centrum Zniżek to opracowany przez nas innowacyjny partnerski program rabatowy, oparty na ogólnopolskiej sieci afiliacyjnej.

Rezerwując nasze apartamenty możesz korzystać z licznych rabatów u naszych Partnerów afiliacyjnych. Po dokonaniu rezerwacji w naszym serwisie, wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz dostęp do kodów rabatowych, do wykorzystania na noclegi, usługi i zakupy w całym kraju. 

Jeżeli jesteś klientem naszych Partnerów przysługują Ci rabaty na rezerwacje naszych apartamentów.

Rabat u nas możesz otrzymać także jeżeli jesteś posiadaczem jednej z akceptowanych przez nas kart rabatowych, np. Karty Warszawiaka czy Karty Dużej Rodziny.

Aktualna lista partnerów i dostępnych opcji zniżkowych dostępna jest tutaj

Korzystając z programu partnerskiego wspierasz polską przedsiębiorczość i oszczędzasz pieniądze.

Korzystanie z Centrum Zniżek jest dobrowolne i zupełnie darmowe! Wystarczy, że zostaniesz  naszym Klientem lub Klientem naszych Partnerów. 

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w niezbędnym zakresie:

  • na potrzeby kontaktu w przypadku zgłoszenia przez formularz kontaktowy;
  • na potrzeby przedstawienia oferty najmu lub oferty zarządzania nieruchomością;
  • w związku z procesem rezerwacji – na potrzeby zawarcia i wykonania umowy najmu;
  • w związku z procesem obsługi płatności;
  • w celach archiwizacyjnych i podatkowych;
  • w celach marketingowych – tylko po otrzymaniu wyraźnej zgody;

Dane osobowe naszych Klientów nie są przekazywane nieuprawnionym podmiotom trzecim.

Dostęp do danych osobowych naszych Klienów mają wyłącznie uprawnieni pracownicy, służby i organy Państwowe oraz w niezbędnym i uzasadnionym zakresie – właściciele apartamentów oraz operatorzy płatności online.

Szczegółowy zakres i sposób przetwarzania danych osobowych oraz informacje o administratorze danych znajdują się w aktualnej klauzuli RODO dostępnej na naszych stronach. 

Korzystanie ze zniżek w ramach programu lojalnościowego WANTED.Club jest bardzo proste i działa tak samo, jak korzystanie z innych rabatów z wykorzystaniem kuponów rabatowych, na rezerwacje w naszym serwisie.

Wystarczy podczas rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem naszego serwisu, w odpowiednim polu wpisać kod rabatowy otrzymany na platformie WANTED!SHOP, a następnie kliknąć przycisk „zastosuj kupon” lub równoważny.

Rabat naliczy się automatycznie i obniży wartość rezerwacji o wartość przyznanego rabatu.

Aby móc skorzystać z pełnej wartości rabatów, które przewyższają wartość naliczonej opłaty rezerwacyjnej lub całej rezerwacji, należy wybrać opcję pełnej przedpłaty. Aby to zrobić, po wybraniu dat pobytu oraz liczby Gości, należy zaznaczyć okienko „Zapłać pełną kwotę” i przejść do następnego kroku.

Rabaty przyznane w ramach WANTED.Club mogą obniżyć wartość rezerwacji, lub nawet wyzerować wartość rezerwacji, o ile wartość rabatu jest równa lub większa wartości dokonywanej rezerwacji.

Jeżeli wartość rezerwacji przekroczy wartość rabatu, Gość będzie zobowiązany jedynie do pokrycia kosztów przewyższających wartość naliczonego rabatu. 

Więcej o programie:

Organizatorem programu WANTED.Club jest właściciel platformy WANTED!SHOP

Rezerwacje z wykorzystaniem kodów rabatowych odbywają się na ogólnych zasadach obowiązujących w naszym serwisie, które są określone w Regulaminie.

W związku z programem WANTED.Club nie pozyskujemy i nie przetwarzamy żadnych danych osobowych uczestników programu.

Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z korzystaniem z naszego serwisu, określa nasza Polityka prywatności.

Reklamacje dotyczące funkcjonowania programu WANTED.Club (naliczania i wymiany punktów), należy zgłaszać do organizatora, za pośrednictwem formularza kontaktowego platformy WANTED!SHOP.

Klucze do lokalu otrzymasz od opiekuna apartamentu – Rezydenta, który będzie na Ciebie czekał na miejscu. Opiekun odpowie także na wszystkie Twoje pytania i wprowadzi Cię do apartamentu. Pamiętaj, aby skontaktować się z Rezydentem przed przyjazdem. Warunkiem wydania apartamentu jest wniesienie pełnej opłaty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej. Rezydent ma prawo zweryfikować tożsamość na podstawie ważnego dowodu tożsamości – prosimy o jego okazanie na żądanie Rezydenta.

Tak. W cenę wliczone jest przygotowanie apartamentu na przyjazd oraz sprzątanie po wyjeździe.

Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu, możliwe jest za dopłatą. Opcję taką można wykupić z góry podczas rezerwacji oraz zamówić sprzątanie w trakcie turnusu (u Rezydenta).

Cena za wynajęcie apartamentu jest ceną ostateczną. W zależności od wybranego lokalu oraz opcji dodatkowych, pełną cenę znasz zanim dokonasz płatności.

W przypadku dokonywania płatności przy użyciu bramki płatniczej (PayU), do opłacanej ceny może zostać doliczona opłata za transakcję w wysokości 2,3% kwoty opłacanej tym sposobem. 

Cena obejmuje wszystkie opłaty za lokal i podatki z wyłączeniem opłaty klimatycznej (opłata klimatyczna pobierana jest gotówką na miejscu), amortyzację lokalu (koszty utrzymania i konserwacji) oraz przygotowanie apartamentu przed przyjazdem i sprzątanie po wyjeździe.  

Cena za najem obejmuje również ogrzewanie lokalu w sezonie grzewczym (od 15. października do 15. kwietnia) oraz przez pozostałą część roku, jeżeli temperatura w lokalu spadnie ponizej 18 st. C. Włączenie ogrzewania poza sezonem grzewczym (na żądanie) może się wiązać z obciążeniem dodatkową opłatą w wysokości max. 10 zł./doba.

Większość apartamentów dysponuje własnymi miejscami postojowymi w cenie. W niektórych przypadkach może być konieczne wykupienie winiety lub dodatkowa opłata parkingowa – zawsze informujemy o tym w ofercie. 

Tak. Wynajmując nasze apartamenty wakacyjne w Juracie i Jastarni otrzymują Państwo w cenie czystą pościel oraz komplet ręczników w ilości uzależnionej od liczby Gości.

Możliwa jest dodatkowa wymiana pościeli oraz ręczników podczas pobytu, za dopłatą. 

Zastrzegamy  możliwość obciążenia Gości dodatkowymi kosztami w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu, takimi jak:

  • koszty napraw uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowej eksploatacji – w zależności od rozmiaru strat;
  • w przypadku zgubienia kluczy do lokalu – kosztami wymiany wkładek patentowych w kwocie 300 zł.;
  • w przypadku złamania zakazu palenia – 1000 zł.;
  • w przypadku zanieczyszczenia wymiocinami z powodu użycia środków odurzających – 1000 zł.;
  • w przypadku przyjazdu większej liczby Gości niż wskazana w rezerwacji – 150 zł./os za każdą rozpoczętą dobę pobytu;
  • w przypadku nie opuszczenia apartamentu w terminie ważności rezerwacji, bez wcześniejszego przedłużenia pobytu – karą za bezumowne korzystanie z lokalu w wysokości podwójnej wysokości stawki dobowej za każdą rozpoczętą dobę pobytu;

Nie oferujemy wyżywienia w naszych apartamentach.

Każdy lokal wyposażony jest w kuchnię lub aneks kuchenny, dzięki czemu posiłki można przygotowywać samemu.

W Juracie oraz w Jastarni znajduje się wiele restauracji oferujących dania kuchni regionalnej, w których można zjeść zdrowe i smaczne posiłki w przystępnych cenach. 

 

Nie. We wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu pod rygorem obciążenia karą umowną w wysokości 1000 zł.

Palenie na terenie obiektu dozwolone jest wyłącznie w przeznaczonych do tego i oznakowanych miejscach.

Tak, ale nie przyjmujemy zwierząt we wszystkich lokalach. Jeżeli chcesz zabrać ze sobą pupila, sprawdź, czy będzie to możliwe. Za pobyt ze zwierzęciem pobieramy dodatkową opłatę za sprzątanie w wysokości 20 zł./doba.

W większości przypadków nie wymagamy wpłacenia kaucji.

Zastrzegamy jednak możliwość pobrania kaucji zwrotnej od naszych Gości lub dokonania preautoryzacji karty kredytowej, w przypadku zauważenia zachowania niezgodnego z prawem lub regulaminem.

Kaucja może być pobrana także w przypadku, kiedy żąda tego właściciel apartamentu. Informacja taka zawsze znajduje się w opisie danego obiektu. 

Jeżeli w opisie apartamentu nie widnieje informacja o obowiązku wpłaty kaucji i jej wysokości, nie ma obowiązku jej uiszczania. 

Opłata Rezerwacyjna jest to kaucja na zabezpieczenie wykonania umowy, która zostaje zaliczona na poczet ceny najmu wyłącznie w przypadku przyjechania Gości oraz zapłaty pełnej kwoty wynikającej z umowy.

Celem opłaty rezerwacyjnej jest potwierdzenie woli zawarcia umowy najmu przez osobę dokonującą rezerwacji oraz wykonania tej umowy przez obie strony (zagwarantowanie terminu, przyjazd Gości i zapłata ceny).

Opłata rezerwacyjna co do zasady nie podlega zwrotowi ani waloryzacji.

W przypadku dokonania pełnej przedpłaty, opłatą rezerwacyjną jest część tej opłaty do wysokości 50% wartości pobytu. 

W wyjątkowych sytuacjach opłata rezerwacyjna może zostać zwrócona po potrąceniu kosztów poniesionych przez właściciela lub operatora w związku z obsługą rezerwacji albo w wartości nominalnej. Sytuacje takie określa Regulamin oraz aktualna polityka dotycząca sposobu dokonywania i anulowania rezerwacji w sytuacjach nadzwyczajnych (np. w przypadku epidemii).

Tak. Możliwe jest przeniesienie rezerwacji na inną osobę. 

W takim przypadku prosimy o kontakt.

 

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za pobyt, poinformuj nas o tym podczas dokonywania rezerwacji wpisując dane do faktury w polu >uwagi<. 

Operator nie jest sprzedającym w rozumieniu przepisów podatkowych, a jedynie pełnomocnikiem wynajmującego.

Obowiązek udokumentowania sprzedaży spoczywa na wynajmującym. Wynajmującym jest właściciel apartamentu lub inna osoba, której przysługuje prawo do nieruchomości.

Operator nie jest sprzedającym w rozumieniu przepisów podatkowych, a przychody z najmu nie stanowią przychodów Operatora.

W niektórych sytuacjach jednak to Operator będzie uprawniony bądź zobowiązany do wystawienia faktury, jeżeli otrzymał stosowne pełnomocnictwo, sam jest Wynajmującym lub świadczy usługi dodatkowe. 

Fakturę możesz otrzymać po zakończeniu pobytu. 

Masz więcej pytań?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Powyższej zawarliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, zapraszamy do kontaktu:

Załącz pliki

dołącz do nas! zostań Rentierem! wynajmuj z zyskiem!