Do you have any questions?
Kontakt dla właścicieli:

Zoptymalizuj swoje zyski dzięki współpracy z Twojajurata.pl

Wybierz model współpracy dopasowany do swoich potrzeb i zyskuj nowych turystów dzięki obecności w jednym z najbardziej rozpoznawalnych serwisów branżowych.

Poniżej prezentujemy ofertę oraz bazę wiedzy, z której dowiesz się, który model współpracy będzie odpowiedni dla Twojego biznesu. 

Baza wiedzy (FAQ): MODEL ABONAMENTOWY

Model abonamentowy przeznaczony jest dla osób, które oferują do wynajęcia noclegi na terenie gminy Jastarnia i chcą dotrzeć do szerokiego grona turystów , korzystając z naszego zasięgu i pozycji. 

W tym modelu, w ramach współpracy publikujemy Twoją ofertę w naszym serwisie, a potencjalni goście kontaktują się z Tobą bezpośrednio w celu dokonania rezerwacji. 

Oznacza to, że turyści zainteresowani Twoją ofertą skontaktują się z Tobą bezpośrednio, a wszystkimi rezerwacjami zarządzasz samodzielnie.

Twoja oferta będzie widoczna w naszym serwisie przez cały okres, na jaki wykupisz abonament.

W trakcie współpracy możesz wykupić dodatkowe formy reklamy w celu dotarcia do jeszcze większego grona odbiorców.

Cena abonamentu uzależniona jest od skali Twojej działalności i wybranego okresu publikacji oferty. 

FORMY I CENY ABONAMENTÓW DLA POJEDYNCZYCH OBIEKTÓW:

Dotyczy: samodzielnych mieszkań, apartamentów domów letnich, domków i bungalowów oraz pojedynczych pokoi w domach jednorodzinnych

Nie dotyczy: budynków zamieszkania zbiorowego, jak hotele, domy wczasowe czy pensjonaty.

  • Abonament 3- miesięczny dla pierwszego obiektu: 200 zł.
  • Abonament 6-miesięczny dla pierwszego obiektu: 350 zł.
  • Abonament 12-miesięczny dla pierwszego obiektu: 650 zł.
  • Abonament 24-miesięczny dla pierwszego obiektu: 1200 zł.
  • Abonament 36-miesięczny dla pierwszego obiektu: 1620 zł.

Każdy kolejny obiekt ponad jeden: 60% ceny podstawowej.

Skorzystaj z oferty specjalnej dla Członków naszej grupy na portalu Facebook! Dołącz do grupy bezpłatnie, docieraj do szerokiego grona odbiorców i otrzymuj wiadomości o ofertach. Grupa>

W przypadku posiadania więcej niż 5 obiektów cena ustalana indywidualnie.

  • Profesjonalna sesja zdjęciowa: 400 zł.

Ceny brutto (w tym VAT)

OFERTA DLA HOTELI

Jeżeli prowadzisz hotel, pensjonat, dom wczasowy lub ośrodek wypoczynkowy, w którym oferujesz więcej niż 5 odrębnych pokoi lub domków, możesz dodać ogłoszenie, w którym zaprezentujemy Twoją ofertę turystyczną. 

W celu publikacji ogłoszenia dla budynków i zespołu budynków przeznaczonych do zbiorowego zakwaterowania, skontaktuj się z nami>

Jeżeli posiadasz aktywny abonament, Twoja oferta będzie zawsze widoczna w naszym serwisie.

Możesz skorzystać z dodatkowych form promocji w obrębie serwisu, a tym samym zwiększyć zasięg i atrakcyjność swojej oferty. Formaty widoczne są zarówno w wersji desktopowej (urządzenia stacjonarne) jak i w wersjach responsywnych (urządzenia mobilne)

FORMY I CENY PROMOCJI DODATKOWEJ:

  • Lista obiektów polecanych na stronie głównej (pozycje 1-5): 650 zł./14 dni lub 1990 zł./12 miesięcy; (pozycje 6-12): 450 zł./14 dni lub 1450 zł./12 miesięcy.
  • Top Layer na stronie głównej, nad listą obiektów polecanych (wyłączność): 2000 zł./30 dni lub 6000 zł./6 m-cy.
  • Baner rotacyjny z linkowaniem na stronie głównej (max. 4 reklamy w rotacji): 250 zł./14 dni lub 1100 zł/12 miesięcy.
  • Baner statyczny z linkowaniem na stronie głównej (wyłączność): 700 zł./14 dni lub 2790 zł/12 miesięcy.
  • Box statyczny na stronie z listą obiektów: 250 zł./14 dni lub 1190 zł./12 miesięcy.
  • Link do ogłoszenia obiektu w stopce strony (widoczny wszędzie): 1290 zł/12 miesięcy.
  • Artykuł sponsorowany (powierzony) na blogu z linkami zewnętrznymi (max. 2 linki zewnętrzne dofollow): 800 zł./12 miesięcy lub 1590 zł./wieczyście.
  • Podstrona dedykowana (landing page), z pakietem odniesień z serwisu (stopka, reklamy graficzne): 10.500 zł./12 m-cy

Ceny brutto (w tym VAT)

Samo dodanie obiektu jest bezpłatne, jednak warunkiem weryfikacji obiektu i publikacji oferty jest wcześniejsze opłacenie wybranego abonamentu.

Aby dodać obiekt do serwisu TwojaJurata.pl musisz:

  • wypełnić formularz rejestracji;
  • poczekać na kontakt z naszej strony (1-3 dni robocze) w celu umówienia się na weryfikację obiektu oraz uzupełnienie danych;
  • dostarczyć nam zdjęcia (min. 5 fotografii widocznych w nagłówku oferty i min. 10 zdjęć widocznych w galerii obiektu). Możesz także zlecić nam profesjonalną sesję fotograficzną;
  • opłacić abonament w wybranej opcji;
  • Twój obiekt musi zostać przez nas pozytywnie zweryfikowany;

Aby dodać obiekt do serwisu TwojaJurata.pl, musimy Cię zweryfikować. 

Aby Twoja oferta mogła ukazać się w naszym serwisie, potrzebne jest uzupełnienie następujących danych:

  • opis obiektu zawierający informacje o lokalizacji, ilości i rodzaju dostępnych miejsc noclegowych, wyposażeniu, dostępności udogodnień takich jak na przykład: parking, wifi, klimatyzacja, jacuzzi, basen, siłownia itp., godzinach pracy recepcji (jeżeli jest zorganizowana);
  • zdjęcia spełniające standardy serwisu – min. 10 fotografii ukazujących wnętrza i otoczenie, wykonane w porze dziennej z włączonym sztucznym oświetleniem. Minimalne parametry fotografii to 1200×800 px, rozdzielczości 150px i wadze do 1,5 MB; Pamiętaj, że dobrej jakości zdjęcia stanowią podstawę sukcesu. Zdjęcia niskiej jakości i złej aranżacji, niedoświetlone, ukazujące bałagan, niewyraźnie nie przyciągną uwagi klientów i mogą nie zostać przez nas zaakceptowane. Jeżeli nie posiadasz zdjęć, możemy wykonać profesjonalną sesję zdjęciową (płatne osobno).
  • cennik uwzględniający ceny noclegów, kosztów ubocznych (jak parking, opłaty za internet, korzystanie ze stref ogólnodostępnych itp.) oraz wszelkich usług dodatkowych (jeżeli są oferowane);

Mogą być także potrzebne dokumenty potwierdzające istnienie obiektu i/lub Twoje umocowanie do pobierania pożytków z tytułu najmu (np. nr księgi wieczystej, umowa najmu lub dzierżawy/pełnomocnictwo itp.)

Pamiętaj także o konieczności posiadania Świadectwa Charakterystyki Energetycznej. Więcej o obowiązku dowiesz się z naszego artykułu dostępnego here>

 

Każde ogłoszenie w naszym serwisie prezentuje jeden fizyczny obiekt (samodzielne pomieszczenie, apartament, domek itp.).

Jeżeli posiadasz więcej niż jeden obiekt, który może być przedmiotem najmu, musisz dodać każdy obiekt jako odrębne ogłoszenie.

Jeżeli prowadzisz działalność w kilku niezależnych lokalizacjach (pod różnymi adresami), dla każdej lokalizacji musisz dodać odrębną ofertę.

Jeżeli w obrębie jednej lokalizacji oferujesz wiele miejsc noclegowych w odrębnych pomieszczeniach, prowadząc pensjonat, hotel lub ośrodek wczasowy, możesz dodać ogłoszenie, w którym zaprezentujemy Twoją ofertę turystyczną. W takim przypadku skontaktuj się z nami w celu przygotowania oferty. 

Turyści kontaktują się bezpośrednio z właścicielem/ zarządcą (wynajmującym) telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy.

Po uzyskaniu informacji o dostępności, turysta dokonuje bezpośredniej rezerwacji i dokonuje opłaty bezpośrednio na Twoje konto.

Możesz przyjąć zapłatę przelewem lub gotówką – decyzja należy do Ciebie.

Obowiązek udokumentowania sprzedaży spoczywa na wynajmującym (właścicielu lub zarządcy) obiektu. 

Proces weryfikacji obiektu przez TwojaJurata.pl polega na sprawdzeniu:

  • danych właściciela lub zarządcy (wynajmującego)
  • lokalizacji obiektu
  • standardu obiektu

Proces weryfikacji trwa od 3 do 7 dni roboczych i jest warunkiem poblikacji oferty w naszym serwisie. 

Obiekt, w którym świadczone są usługi hotelarskie i inne usługi związane z zakwaterowaniem, musi spełniać wymogi budowlane, sanitarne i przeciwpożarowe. Kwestie te regulują szczegółowe przepisy.

Ponadto, obiekt musi spełniać minimalne wymagania co do wyposażenia i standardu, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004r.

Pamiętaj, że lepsze wyposażenie i wyższy standard wykończenia obiektu, wpływają bezpośrednio na zainteresowanie i opinie gości, a tym samym na Twoje zyski.

Zgodnie z naszymi zasadami, musisz zapewnić swoim Gościom właściwy standard Obiektu i obsługi. Szczegółowe zasady znajdziesz w naszym Regulaminie>

Obowiązkowe wyposażenie podstawowe to:

  • Czysta pościel dla wszystkich gości
  • Czyste ręczniki dla wszystkich gości
  • Podstawowe środki czystości (mydło, płyn do mycia naczyń, papier toaletowy itp.)

Obowiązki właściciela:

  • Umożliwienie gościom zakwaterowania najpóźniej od godziny 16.00 (lub wcześniej) w dniu przyjazdu
  • Umożliwienie gościom opuszczenie obiektu przynajmniej do godziny 10.00 (lub później) w dniu wyjazdu
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
  • Zapewnienie obiektu zastępczego (relokacja) w przypadku overbookingu lub innych przeszkód uniemożliwiających zakwaterowanie Gości po przyjeździe, chyba że co innego ustalisz ze swoimi Goścmi.

To od Ciebie zależy, czy zgodzisz się na bezpłatne anulowanie rezerwacji przez swoich Gości.

W modelu abonamentowym rezerwacje są dokonywane bezpośrednio pomiędzy turystami, a właścicielami obiektu.

Jako operator serwisu rezerwacyjnego, nie mamy wglądu do danych klientów, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednich.

Oznacza to, że administratorem danych osobowych jest właściciel (wynajmujący), który oferuje swoje obiekty do wynajęcia i w związku z tym faktem jest odbiorcą danych osobowych swoich klientów.

Tak, zgodnie z przepisami obowiązującymi od 30. kwietnia 2023r., każda nieruchomość lub część nieruchomości przeznaczona do najmu lub sprzedaży, musi posiadać Świadectwo Charakterystyki Energetycznej. 

Obowiązek ten wynika z Ustawy z dn. 7.10.2022r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy – Prawo budowlane, od dnia 28. kwietnia 2023r.

Właściciel lub zarządca nieruchomości ma obowiązek przedstawienia najemcy lub kupującemu Świadectwa Charakterystyki Energetycznej w taki sposób, aby było możliwe zapoznanie się z nim przed zawarciem umowy. 

Obowiązek dotyczy także zamieszczania informacji o „certyfikatach” w ogłoszeniach publicznych.

Więcej o Świadectwach Charakterystyki dowiesz się z artykułu dostępnego here>

Jeżeli potrzebujesz wyrobić „certyfikat” dla swojej nieruchomości skontaktuj się z nami>

Baza wiedzy (FAQ): MODEL PROWIZYJNY

Model prowizyjny przeznaczony jest dla osób, które chcą zoptymalizować koszty promocji i pozyskiwania klientów lub nie mają czasu na przyjmowanie rezerwacji, ale zapewniają obsługę gości w swoim obiekcie. 

W modelu prowizyjnym płacisz tylko za efekt – wynagrodzenie pobieramy tylko od pozyskanej rezerwacji.

W tym modelu udostępniamy klientom dostęp do naszego serwisu rezerwacyjnego i przyjmujemy na siebie wszelkie działania związane z pozyskiwaniem i administracyjną obsługą rezerwacji.

W ramach współpracy nieustannie pracujemy nad promocją obiektu w celu pozyskania jak największej liczby rezerwacji.

Oferta jest zawsze widoczna w naszym serwisie oraz w serwisach partnerskich.

Turyści mogą dokonywać rezerwacji online – w czasie rzeczywistym oraz opłacać pobyty przy wykorzystaniu bezpiecznych bramek płatności.

W ramach współpracy przyjmujemy rezerwacje oraz płatności od klientów, a środki za rezerwację wypłacamy na konto właściciela po zakończonym pobycie.

W systemie prowizyjnym, to z nami kontaktują się turyści przed dokonaniem rezerwacji, a zadaniem właściciela jest jedynie udostępnienie przygotowanego na przyjazd gości obiektu, w umówionym czasie.

 

Za dodanie obiektu pobieramy jednorazową opłatę administracyjną w wysokości 199 zł.

W ramach opłaty dokonujemy weryfikacji obiektu, wykonujemy profesjonalną sesję zdjęciową i opracowujemy kompletne portfolio zgodne z naszymi standardami oraz wymogami SEO/SEM.

Opłatę administracyjną pobieramy z wpływów za pierwszą pozyskaną przez nas rezerwację

W celu rozpoczęcia współpracy musisz:

  • wypełnić formularz rejestracji;
  • poczekać na kontakt z naszej strony (1-3 dni robocze) w celu umówienia się na weryfikację obiektu oraz uzupełnienie danych;
  • podpisać umowę o zarządzanie najemem krótkoterminowym w zakresie obsługi rezerwacji i płatności. Umowę zawieramy na 12, 24 lub 36 miesiący.

W modelu prowizyjnym płacisz za efekt w postaci pozyskanej i opłaconej przez klientów rezerwacji, bez konieczności ponoszenia stałych opłat abonamentowych.

PROWIZJE W MODELU PROWIZYJNYM:

(Prowizje potrącamy z wpływów za rezerwacje).

  • Prowizja za rezerwację przy umowie na 12 miesięcy: 13% (umowa na wyłączność); 17% (umowa otwarta) . 
  • Prowizja za rezerwację przy umowie na 24 miesiące: 11% (umowa na wyłączność); 15% (umowa otwarta) . 
  • Prowizja za rezerwację przy umowie na 36 miesięcy: 9% (umowa na wyłączność); 13% (umowa otwarta).

Wynagrodzenie prowizyjne obejmuje promocję obiektu w serwisie TwojaJurata.pl oraz w serwisach branżowych, wystawienie oferty w sieci portali partnerskich oraz zewnętrznych portali rezerwacyjnych i bazach ogłoszeń – w razie potrzeby (np. booking.com), a ponadto obsługę płatności, w tym: prowizje za obsługę płatności online dokonywanych przez klientów przy użyciu bramek płatniczych dostępnych w serwisie TwojaJurata.pl (PayU) oraz prowizje należne operatorom płatności elektronicznych (Fiserv) przy użyciu terminali POS (preautoryzacje kart kredytowych wydanych na terenie UE). Minimalna wysokość prowizji wynosi 200 zł. za rezerwację. 

OPŁATY DODATKOWE W MODELU PROWIZYJNYM:

(Opłaty dodatkowe naliczane są w ściśle określonych sytuacjach i przy zaistnieniu określonych warunków) 

  • Profesjonalna sesja zdjęciowa (w przypadku braku dostarczenia zdjęć obiektu przez właściciela): 400 zł. – płatne na podstawie faktury przy zleceniu wykonania sesji.
  • Wykonanie dodatkowych zdjęć po remoncie/przemeblowaniu dokonanym przez właściciela (w przypadku braku dostarczenia aktualnych zdjęć przez właściciela): 299 zł. – płatne na podstawie faktury przy zleceniu wykonania sesji.
  • Przyjmowanie płatności za rezerwację przelewem bankowym międzynarodowym (dopłata): 0,9% min. 35 zł.
  • Przyjmowanie płatności za rezerwację kartą kredytową/debetową VISA/Mastercard/Maestro wydaną poza UE, na zasadzie preautoryzacji (dopłata): 2,2% min. 40 zł.
  • Przyjmowanie płatności za rezerwację kartą kredytową American Express/Dinners Club na zasadzie preautoryzacji (dopłata): 2,4% min. 40 zł.
  • Przekazywanie wpłat za rezerwacje na zagraniczny rachunek bankowy właściciela (dopłata): 15 zł.

Współpraca w modelu prowizyjnym wymaga zawarcia odrębnej umowy o zarządzanie rezerwacjami i przyjmowanie płatności.

Masz do wyboru dwa rodzaje umów:

  1. Umowę otwartą
  2. Umowę na wyłączność

1. UMOWA OTWARTA

Przy umowie otwartej, masz pełną dowolność w zakresie współpracy z innymi serwisami noclegowymi, operatorami najmu oraz w samodzielnym zarządzaniu rezerwacjami Twojego Obiektu.

Zawierając ten typ umowy, możesz ogłaszać swój Obiekt w dowolnych miejscach i przyjmować rezerwacje niezależnie od współpracy z TwojaJurata.pl

Przy umowie otwartej nie obowiązują żadne limity rezerwacji właścicielskich ani ograniczenia co do formy i sposobu pozyskiwania rezerwacji przez Ciebie.

Umowa otwarta wiąże się jednak z wyższą stawką prowizji, za rezerwacje pozyskane za pośrednictwem serwisu TwojaJurata.pl

2. UMOWA NA WYŁĄCZNOŚĆ

Przy umowie na wyłączność pobieramy znacznie niższą prowizję niż przy umowie otwartej, ale wymagamy, aby Twój Obiekt (apartament, domek lub wybrane pokoje w obrębie hotelu czy pensjonatu), był dostępny do rezerwacji wyłącznie w naszym serwisie.

Wyłączność oznacza, że nie możesz publikować ofert konkurencyjnych, w stosunku do Ogłoszeń dostępnych w serwisie TwojaJurata.pl.

Możesz natomiast przyjmować rezerwacje bezpośrednie na wszystkie Obiekty promowane u nas, przy czym obowiązują Cię limity rezerwacji właścicielskich. Bez zobowiązań możesz zablokować w swoim Obiekcie dostępnym na TwojaJurata.pl 40 dni w okresie 01.06-30.09 oraz 60 dni w pozostałym okresie, nie więcej jednak niż 90 dni w ciągu całego roku.

W przypadku, gdy przekroczysz limit rezerwacji właścicielskich przy umowie na wyłączność, obciążymy Cię opłatą serwisową za każdą rezerwację ponad ustalony limit, w wysokości minimalnej prowizji, jaka przysługiwałaby nam za dany okres rezerwacji, w oparciu o stawki ofertowe.

Przy umowie na wyłączność obowiązują jednak dużo niższe stawki prowizji, niż przy umowie otwartej.

Dlaczego obowiązuje opłata serwisowa za przekroczenie limitu rezerwacji właścicielskich?

Opłata ta wynika z faktu, że nieustannie pracujemy nad promowaniem Twojej oferty nie tylko w naszym serwisie, ale także poza nim – w sieci wyszukiwania, a także fizycznie – w formie reklamy outdoorowej i marketingu bezpośredniego. Wiążą się z tym określone koszty, które ponosimy w celu zdobycia nowych rezerwacji dla Twojego Obiektu. Koszty te są wkalkulowane w przewidywalną sumę prowizji, które moglibyśmy otrzymać pozyskując rezerwacje dla Twojego Obiektu.

W modelu prowizyjnym przyjmujemy na siebie wszystkie obowiązki związane z optymalizacją kosztów i oferty.

W ramach współpracy w sposób dynamiczny zarządzamy cenami najmu w taki sposób, aby uzyskań możliwie najwyższe przychody z najmu.

W tym celu ustalamy stawki dobowe w oparciu o wiele czynników, wykorzystując do tego nieustanne badanie rynku oraz algorytmy.

Ceny ustalamy na podstawie zainteresowania ofertą, cen konkurencji, liczbą dostępnych miejsc noclegowych, pogody, terminu rezerwacji.

Zawierając umowę ustalamy, jakie minimalne przychody Ciebie satysfakcjonują i w oparciu o te wytyczne pracujemy nad maksymalizacją zysków, starając się zwielokrotnić Twoje oczekiwania.

W ramach spółpracy w modelu prowizyjnym, udostępniamy klientom nasz niezawodny system rezerwacji online.

PROCES REZERWACJI ODYWA SIĘ W DWU PROSTYCH KROKACH:

  1. Goście dokonują rezerwacji wybierając dostępne terminy z naszego kalendarza (lub kalendarzy dostępnych w serwisach partnerskich) i dokonują opłaty online lub przelewem bankowym na nasze konta.
  2. Po otrzymaniu wpłaty od klienta w wysokości odpowiadającej co najmniej wysokości opłaty rezerwacyjnej (nie mniej niż 30% wartości pobytu), rezerwacja zostaje zagwarantowana, a Ty otrzymujesz raport z danymi gościa i terminem pobytu.

Pieniądze za pozyskane przez nas rezerwacje, po potrąceniu naszego wynagrodzenia, wypłacimy na Twoje konto w ciągu 10 dni roboczych od wyjazdu gościa.

Obowiązek udokumentowania sprzedaży spoczywa na wynajmującym (właścicielu lub zarządcy) obiektu. 

W ramach współpracy działamy jako pełnomocnik wynajmującego i jedynie przechowujemy środki wpłacane przez klientów, do czasu zrealizowania wypłaty na konto wynajmującego. 

Naszym zadaniem jest umożliwienie Twoim gościom dokonania bezpiecznej i pewnej rezerwacji, a Tobie zagwarantowanie pewnych zysków w ramach prowadzonej działalności.

W tych celach opieramy się o sprawdzony system pobierania i rozliczania wpłat:

Pobrane od gości opłaty rezerwacyjne (do 30% wartości rezerwacji) nie podlegają zwrotowi – dzięki temu nasze wynagrodzenie jest zabezpieczone, a Ty otrzymasz część zapłaty nawet w przypadku anulowania rezerwacji przez gościa.

Jeżeli gość anuluje rezerwację w czasie krótszym niż 30 dni przed przyjazdem lub nie pojawi się w obiekcie, a my nie znajdziemy nowego klienta na ten termin, obciążymy gościa pełną kwotą rezerwacji. 

Obiekt, w którym świadczone są usługi hotelarskie musi spełniać wymogi budowlane, sanitarne i przeciwpożarowe. Kwestie te reguluje Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004r.

Z treścią rozporządzenia zapoznasz się here>

Pamiętaj, że lepsze wyposażenie i wyższy standard wykończenia obiektu, wpływają bezpośrednio na zainteresowanie i opinie gości, a tym samym na Twoje zyski.

Obowiązkowe wyposażenie podstawowe to:

  • Czysta pościel dla wszystkich gości
  • Czyste ręczniki dla wszystkich gości
  • Podstawowe środki czystości (mydło, płyn do mycia naczyń, papier toaletowy itp.)

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻĄ:

  • dbanie o wysoki standard obiektu i jego wyposażenia;
  • wpuszczenie gości do obiektu w umówionym czasie i odebranie od gości lokalu po zakończonym pobycie;
  • realizacja usług dodatkowych, o ile zostały wykupione przez gościa;
  • miły kontakt i pomoc w sprawach organizacyjnych;
  • udokumentowanie sprzedaży (wystawienie faktury/paragonu), zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Możesz również przystąpić do naszego systemu usług dodatkowych SOD – wówczas będziesz odpowiadać za realizację tych usług, które są bezpośrednio związane z Twoją działalnością. 

Serwis on demand (SOD) to system usług dodatkowych oferowany w ramach serwisu TwojaJurata.pl , z których Twoi goście mogą skorzystać o ile zdecydują się na wykupienie usług dodatkowych przy rezerwacji.

O fakcie wykupienia usług dodatkowych zostaniesz poinformowany wraz z informacją o rezerwacji.

Możesz, ale nie musisz przystąpić do systemu SOD, aczkolwiek umożliwienie gościom skorzystania z dodatkowych opcji wpływa korzystnie zarówno na atrakcyjność oferty jak i na Twoje zyski z najmu.

Możesz również wybrać, które z usług SOD mają być udostępniane Twoim klientom, a nawet możesz zaproponować dodatkowe usługi, które wprowadzimy na Twoje życzenie.

Wartość usług SOD wpływa na wartość rezerwacji, od których liczona jest nasza prowizja.

W niektórych przypadkach, za realizację usług SOD odpowiada operator serwisu (np. sprzedaż książek, art. kosmetycznych czy gadżetów). W takich sytuacjach, z wpłacanych przez klientów kwot potrącimy równowartość realizowanej przez nas usługi i wystawimy odpowiednią fakturę.

W ramach współpracy w modelu prowizyjnym, udostępniamy Tobie i Twoim gościom wsparcie naszego Centrum Obsługi Klienta.

Oznacza to, że Twoi potencjalni klienci mogą uzyskać od nas informacje o Twoim obiekcie i ofercie dodatkowej, a Ty nie musisz poświęcać czasu na kontakty z klientami przed dokonaniem rezerwacji.

Wspieramy także procesy reklamacyjne oraz wszelkie modyfikacje w istniejących rezerwacjach.

Oferujemy klientom trzy kanały komunikacji z COK:

  • Infolinia w językach polskim i angielskim
  • Obsługa wiadomości e-mail
  • Chat online

W modelu prowizyjnym rezerwacje są dokonywane za pośrednictwem serwisu TwojaJurata.pl a odbiorcą danych klientów jest operator serwisu.

Oznacza to, że administratorem danych osobowych jest operator serwisu, który pozyskuje dane osobowe klientów, przetwarza je i przechowuje w zakresie niezbędnym dla realizacji umowy.

Właściciel lub zarządca obiektu (wynajmujący) jest odbiorcą danych w zakresie realizacji usług zakwaterowania, po przekazaniu tych danych przez operatora serwisu. 

Tak, zgodnie z przepisami obowiązującymi od 30. kwietnia 2023r., każda nieruchomość lub część nieruchomości przeznaczona do najmu lub sprzedaży, musi posiadać Świadectwo Charakterystyki Energetycznej. 

Obowiązek ten wynika z Ustawy z dn. 7.10.2022r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy – Prawo budowlane, od dnia 28. kwietnia 2023r.

Właściciel lub zarządca nieruchomości ma obowiązek przedstawienia najemcy lub kupującemu Świadectwa Charakterystyki Energetycznej w taki sposób, aby było możliwe zapoznanie się z nim przed zawarciem umowy. 

Obowiązek dotyczy także zamieszczania informacji o „certyfikatach” w ogłoszeniach publicznych.

Więcej o Świadectwach Charakterystyki dowiesz się z artykułu dostępnego here>

Jeżeli potrzebujesz wyrobić „certyfikat” dla swojej nieruchomości skontaktuj się z nami>

Program Ochrony Turystów TwojaJurata.pl ma na celu zabezpieczenie Gości przed niekorzystnymi następstwami okoliczności, które uniemożliwiają zakwaterowanie w zarezerwowanym Obiekcie i obejmuje wyłącznie rezerwacje dokonywane online za naszym pośrednictwem.

W ramach programu zapewniamy Turystom:

  • zwrot kwot wpłaconych na poczet rezerwacji w przypadku, gdy nie udsotępnisz Gościom obiektu zgodnie z umową lub nie zapewnisz Gościom obiektu zastępczego;
  • zakwaterowanie w zastępczym obiekcie, w przypadku, gdy z powodu overbookingu nie będziesz mógł przyjąć Gości i nie zorganizujesz im lokalu zastępczego;

Aby uzyskać zwrot opłat za rezerwację, muszą być spełnione poniższe warunki:

  • rezerwacja musi być dokonana w naszym Systemie Rezerwacji, a nie bezpośrednio w obiekcie;
  • rezerwacja musi być opłacona przez Ciebie w części lub w całości za naszym pośrednictwem (przelewem bankowym lub poprzez PayU);
  • muszą zaistnieć okoliczności uniemożliwiające zakwaterowanie z winy Wynajmującego lub w wyniku zdarzeń losowych, np. nieistnienie obiektu lub rażąca niezgodność obiektu z ogłoszeniem albo nieprzewidziane usterki uniemożliwiające zakwaterowanie, a relokacja do innego obiektu będzie niemożliwa;
  • musimy zostać przez Ciebie poinformowani o wystąpieniu przeszkody w zakwaterowaniu;

Aby w pełni skorzystać z Programu Ochrony Turystów, pamiętaj aby:

  • wnosić opłaty za naszym pośrednictwem, zgodnie z wybraną formą płatności;
  • udokumentować wszelkie zdarzenia i okoliczności uzasadniające skorzystanie z gwarancji zwrotu pieniędzy (np. w postaci zdjęć lub filmów albo pisemnych oświadczeń sporządzonych wspólnie z Wynajmującym;
  • jak najszybciej poinformować nas o zdarzeniach załączając wszelkie dowody uzasadniające Twoje roszczenia;

W powyższych przypadkach, jako Wynajmujący ponosisz ryzyko obciążenia kosztami relokacji Gości lub zwrotu kwot wpłaconych przez Gości.

Możesz uniknąć obciążenia Cię kosztami relokacji, w przypadku gdy zapewnisz Gościom obiekt zastępczy ze swoich zasobów lub zarezerwujesz Gościom inny Obiekt, w podobnej lokalizacji, standardzie i cenie.

Możesz także uniknąć dodatkowych opłat, jeżeli ustalisz z Gośćmi inny sposób załatwienia sprawy, a Turysta nie zgłosi do nas reklamacji w ramach Programu Ochrony Turystów.

Pamiętaj, aby informować nas o przebiegu wydarzeń. Zgłoszenia możesz dokonać korzystając z naszego formularza>

Więcej o odpowiedzialności Wynajmującego w tym zakresie dowiesz się z naszego Regulaminu (ust. 17) >

 

please contact us for detailed information on the terms of cooperation

Zgłoś obiekt

Oferujesz noclegi w gminie Jastarnia? 

Wypełnij formularz rejestracji. Po otrzymaniu przez nas wiadomości skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji obiektu i ustalenia dogodnej formy współpracy/zawarcia umowy.

You can attach photos of the object or projections (.jpg, .png, .pdf max. 10MB):

join us! become a host! rents for profit!