- info@twojajurata.pl
- +48 732 56 62 62
- The hotline is open on weekdays, from 10.00 to 17.00
Centrum pomocy Twojajurata.pl
Witamy na stronach pomocy serwisu TwojaJurata.pl. Znajdziesz tu najważniejsze informacje na temat funkcjonowania serwisu i zasad rezerwacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wybierz temat, który Cię interesuje, aby przejść do odpowiedniej sekcji :
Program Ochrony Turystów
Program Ochrony Turystów TwojaJurata.pl to gwarancja udanych wakacji! Dokonując szybkich rezerwacji online w naszym serwisie i opłacając pobyt za naszym pośrednictwem, masz gwarancję zwrotu pieniędzy za niezrealizowany pobyt. W przypadku, gdy Obiekt okaże się niedostępny lub Wynajmujący nie wywiąże się ze swoich obowiązków, zajmiemy się relokacją lub zwrócimy Ci pieniądze za Twoją rezerwację.
Program Ochrony Turystów TwojaJurata.pl
Nasz Program Ochrony Turystów obejmuje wyłącznie rezerwacje dokonane online w naszym Systemie Rezerwacji online.
W ramach programu gwarantujemy:
- zwrot kwot wpłaconych na poczet rezerwacji w przypadku, gdy Twój pobyt nie zostanie zrealizowany zgodnie z umową;
- zakwaterowanie w zastępczym obiekcie, w przypadku zaistnienia overbookingu z przyczyn zależnych od Wynajmującego;
W przypadku rezerwacji online, to my jesteśmy odbiorcą wszystkich dokonywanych przez Ciebie płatności na poczet przyszłego pobytu.
Wynajmujący otrzyma pieniądze dopiero po Twoim wyjeździe, ale tylko w sytuacji, gdy dokonasz płatności za naszym pośrednictwem.
Usługa ta dostępna jest tylko dla obiektów oferujących rezerwacje online.
W takich przypadkach pieniądze z Opłat Rezerwacyjnych trafiają na nasze konto. Płatności końcowe mogą być przez Ciebie uregulowane także za naszym pośrednictwem (zalecane), lub bezpośrednio do rąk lub na rachunek Wynajmującego (na Twoje ryzyko).
W przypadku, gdy okaże się, że Twój pobyt nie może być zrealizowany w zarezerwowanym obiekcie, a Wynajmujący nie zapewni Ci lokalu zastępczego, zwrócimy Ci wszystkie wpłacone przez Ciebie kwoty, które znajdują się na przechowaniu u nas.
W przypadku, gdy po Twoim przyjeździe okaże się, że zakwaterowanie w Obiekcie będzie niemożliwe z uwagi na nałożenie się na siebie więcej niż jednej rezerwacji (tzw. Overbooking), a Wynajmujący nie zapewni Ci lokalu zastępczego – zajmiemy się dokonaniem dla Ciebie rezerwacji w innym obiekcie o podobnym standardzie i zbliżonej lokalizacji, na koszt Wynajmującego. Jeżeli zorganizowanie lokalu zastępczego będzie niemożliwe z przyczyn obiektywnych (np. brak miejsc w danym terminie), zwrócimy Ci wpłacone przez Ciebie kwoty za naszym pośrednictwem.
Aby uzyskać zwrot opłat za rezerwację, muszą być spełnione poniższe warunki:
- rezerwacja musi być dokonana w naszym Systemie Rezerwacji, a nie bezpośrednio w obiekcie;
- rezerwacja musi być opłacona przez Ciebie w części lub w całości za naszym pośrednictwem (przelewem bankowym lub poprzez PayU);
- muszą zaistnieć okoliczności uniemożliwiające zakwaterowanie z winy Wynajmującego lub w wyniku zdarzeń losowych, np. nieistnienie obiektu lub rażąca niezgodność obiektu z ogłoszeniem albo nieprzewidziane usterki uniemożliwiające zakwaterowanie, a relokacja do innego obiektu będzie niemożliwa;
- musimy zostać przez Ciebie poinformowani o wystąpieniu przeszkody w zakwaterowaniu;
Aby w pełni skorzystać z Programu Ochrony Turystów, pamiętaj aby:
- wnosić opłaty za naszym pośrednictwem, zgodnie z wybraną formą płatności;
- udokumentować wszelkie zdarzenia i okoliczności uzasadniające skorzystanie z gwarancji zwrotu pieniędzy (np. w postaci zdjęć lub filmów albo pisemnych oświadczeń sporządzonych wspólnie z Wynajmującym;
- jak najszybciej poinformować nas o zdarzeniach załączając wszelkie dowody uzasadniające Twoje roszczenia;
Zgłoszenia możesz dokonać korzystając z naszego formularza>
Więcej o odpowiedzialności Wynajmującego dowiesz się z naszego Regulaminu>
Frequently Asked Questions
(FAQ)
W poniższej bazie FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego here>. Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1-2 dni roboczych.
Jeżeli jesteś właścicielem obiektu i chcesz dodać ogłoszenie lub rozpocząć inną współpracę z TwojaJurata.pl, przejdź do sekcji, w której dostępna jest nasza oferta dla wynajmujących>
Nocleg możesz zarezerwować na dwa sposoby, w zależności od tego, czy dany obiekt oferuje rezerwacje online.
First wybierz interesujący Cię obiekt dostępny w naszej bazie. Możesz to zrobić za pomocą wyszukiwarki terminów dostępnej na stronie głównej (opcja dostępna tylko dla Obiektów z rezerwacją online), lub korzystając z filtrowania dostępnego na stronie „Objects„
Następnie, w zależności od dostępnych opcji rezerwacji:
- skontaktuj się z Wynajmującym (dane znajdziesz na stronie wybranego obiektu), lub
- skorzystaj z naszego Systemu Rezerwacji online (dostępnego dla niektórych obiektów), w którym po zaznaczeniu dat pobytu możesz dokonać rezerwacji w czasie rzeczywistym.
Aby sprawdzić, czy wybrany obiekt ma wolne miejsca, możesz:
- Skontaktować się z Wynajmujauym bezpośrednio, korzystając z danych podanych w ogłoszeniu, lub
- Sprawdzić dostępność w kalendarzu na stronie danego obiektu (opcja dostępna tylko dla obiektów oferujących rezerwacje online).
Nie musisz poświęcać czasu na sprawdzenie, czy obiekt rzeczywiście istnieje.
Wszystkie noclegi dostępne na naszych stronach zostały sprawdzone przez nas na etapie szczegółowej weryfikacji, przed publikacją ogłoszenia.
Więcej informacji na temat procedury weryfikacji Obiektów i Wynajmujących znajdziesz w naszym Regulaminie>
Sposób rozliczeń za rezerwację jest uzależniony od sposobu dokonania rezerwacji:
- Jeżeli rezerwujesz nocleg w formie bezpośredniego kontaktu z właścicielem – sposób zapłaty ustalisz podczas rezerwowania wybranego obiektu.
- Jeżeli dokonasz rezerwacji online, w naszym Systemie Rezerwacji, to możesz zapłacić przelewem lub za pomocą bramki płatniczej PayU, umożliwiającej dokonanie płatności elektronicznych.
Niektóre Obiekty mogą wymagać pełnej przedpłaty za Rezerwację (Oferta Bezzwrotna), ale większość obiektów wymaga tylko Opłaty Rezerwacyjnej.
Informacje dotyczące wysokości obowiązującej Opłaty Rezerwacyjnej znajdziesz na stronach poszczególnych obiektów.
Jeżeli dokonujesz rezerwacji noclegu online w naszym Systemie Rezerwacji, to cały proces trwa kilka minut.
- Everything happens in real time via our website.
- You will receive confirmation of the booking immediately after making the online payment, provided that the transaction is successful.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, proces może zostać wydłużony do 1-2 dni roboczych (w zależności od terminu zaksięgowania wpłaty).
Jeżeli dokonujesz rezerwacji bezpośrednio u Wynajmującego, to czas niezbędny dla zarezerwowania noclegu zależy od uzgodnień dokonanych z Wynajmującym.
Chwila zawarcia Umowy Najmu jest uzależniona od sposobu dokonywania rezerwacji:
- Jeżeli dokonujesz rezerwacji online w naszym Systemie Rezerwacji, to do zawarcia umowy najmu dochodzi w chwili zaksięgowania na naszym koncie Twojej opłaty rezerwacyjnej. O tym fakcie poinformujemy Cię odrębną wiadomością.
- Jeżeli dokonujesz rezerwacji bezpośrednio u Wynajmującego, to chwila zawarcia Umowy Najmu będzie uzależniona od uzgodnień dokonanych z Wynajmującym i momentu akceptacji wszystkich warunków najmu.
Termin przyjazdu można zmienić, pod warunkiem dostępności obiektu w innym terminie.
W tym celu należy uzgodnić szczegóły dotyczące zmiany:
- z Wynajmującym – w przypadku rezerwacji bezpośrednich, lub
- z nami – w przypadku rezerwacji online.
Obiekty udostępniające rezerwacje online oferują możliwość zamówienia usług dodatkowych (tzw. Service On Demand), dzięki którym pobyt nad morzem może być jeszcze bardziej komfortowy.
A full list of add-ons is available here.
Oby skorzystać z Service On Demand należy wybrać odpowiednie opcje podczas składania rezerwacji.
Wszystkie informacje dotyczące sposobu zakwaterowania otrzymasz od Wynajmującego lub w instrukcjach wysyłanych po przyjęciu rezerwacji online.
Tak. Wynajmując Wynajmujący mają obowiązek zapewnić czystą pościel i ręczniki, w ilości zależnej od liczby Gości.
The Booking Fee is a deposit to secure the performance of the contract, which is credited towards the rental price only if the Guests arrive and the full amount of the contract is paid.
The purpose of the reservation fee is to confirm the will of the lease contract by the person making the reservation and the performance of this contract by both parties (guaranteeing the date, arrival of guests and payment of the price).
In principle, the reservation fee is not refundable or valorised.
Yes. It is possible to transfer the reservation to another person.
W takim przypadku prosimy o kontakt Wynajmującym, a jeżeli rezerwacja była dokonana online w naszym serwisie – prosimy o kontakt z nami.
Za wystawienie faktury odpowiada każdorazowo Wynajmujący danego Obiektu.
Reklamacje dotyczące pobytu, obiektu lub obowiązków Wynajmującego powinny być składane bezpośrednio Wynajmującego.
Jeżeli rezerwacja została złożona online w naszym Systemie Rezerwacji, możesz skorzystać z Programu Ochrony Turystów. W takim przypadku reklamacje mogą być składane dodatkowo za naszym pośrednictwem.
Reklamacje dotyczące technicznych kwestii związanych z funkcjonowaniem serwisu TwojaJurata.pl należy zgłaszać przez formularz kontaktowy>
Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności>